Dziękujemy za zakup naszego programu – mamy nadzieję, że spełni on wszelkie Państwa oczekiwania i pozwoli na szybszą, wygodniejszą i łatwiejszą pracę.
Program Synapsa powstał jako odpowiedź na potrzeby firm produkcyjno-handlowych i handlowych w zakresie obsługi serwisowej ich klientów. Sprawdza się w najtrudniejszych warunkach, wciąż jest rozwijany i dostosowywany do specyficznych potrzeb użytkowników.
Program Synapsa może być używany samodzielnie lub dzięki połączeniu z programem Magnat ewidencjonującym informacje gwarancyjne w momencie sprzedaży oraz modułem zgłoszeń internetowych może stanowić część rozbudowanego i zautomatyzowanego systemu realizacji zobowiązań gwarancyjnych.
Jeśli mają Państwo pytania lub propozycje dotyczące zmian w programie prosimy o kontakt.
Zapraszamy na nasze strony internetowe pod adresem http://www.union.com.pl, na których znajdziecie Państwo najświeższe informacje o Synapsie, poprawkach lub dokonanych zmianach oraz innych naszych produktach.
Jeśli dopiero zaczynacie Państwo pracę z Synapsą, po pomyślnej instalacji prosimy zaznajomić się z programem zaczynając od poniższych rozdziałów:
Zastosowanie i możliwości systemu
Procesy serwisowe nadzorowane przez SYNAPSĘ - koncepcja systemu
Praca z systemem SYNAPSA - obsługa programu